hehe eindelijk hier - Reisverslag uit Illinois City, Verenigde Staten van Laura berg - WaarBenJij.nu hehe eindelijk hier - Reisverslag uit Illinois City, Verenigde Staten van Laura berg - WaarBenJij.nu

hehe eindelijk hier

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Illinois City

hallo allemaal ik ben hier nou 3 dagen heb heb heel erg gelachen met mn gast vader en ben al paar keer naar de wallmarkt geweest voor all mn spulletjes en bn al weze shoppen met mn meiden. heb zooo veel leuke kleren gekocht !!!
maar mis jullie almaal wel hoor.
engels is soms wel moeilijk maar dat gaat wel goed komen.
ik kan nu ook smsen en whatsappen dus als je mn nummer wil gewoon vragen.
het is heel erg gezellig maar ik ben zo moe dus de rest van de info komt morgen wel ofzo hahaha slaaplekker allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Illinois City

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 September 2014

one month here now

13 Augustus 2014

hehe eindelijk hier

08 Augustus 2014

even slapen nog

04 Augustus 2014

vaarwell
Laura

ik ga een jaar naar Amerika 2014/15

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 2112

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: